Strony

15 lip 2013

{21} DIY #1

Hej :) Jak widzicie, na blogu zagościł nowy design. Nagłówek pozostał ten sam, ale zmieniłam tło, czcionki itp. i myślę, że blog prezentuje się dużo lepiej :) Dzisiaj przygotowałam dla was dawkę DIY, które wyszukałam na portalu Zszywka.pl. Pomyślałam, że czasem będę robiła takie posty, żeby ci, co nie lepią z modeliny, również mogli coś tu dla siebie znaleźć. Co o tym sądzicie?

 
 

Aby uzyskać takie oto paznokcie trzeba przygotować wszystko jak na zdjęciu :D 
1. Myjemy ręce, do małej szklanki lub kieliszka nalewamy najlepiej spirytusu ale morze to być czysta wódka. Z Gazet musi być szara, wycinamy prostokąty wielkości naszych paznokci.
2. Malujemy paznokcie dowolnymi kolorami i pozostawiamy do wyschnięcia.
3. Palca wkładamy na ok 10s. do szklanki z spirytusem i natychmiast po wyciągnięciu nakładamy papierowy prostokącik i mocno go przyciskamy przez 30s. I tak postępujemu z kożdym palcem. 
4. Paznokcie malujemy lakierwm bezbarwnym aby dłużej sie trzymały i nie zmywały :D  GOTOWE <3 takim prostym sposobem morzna zaskoczyć koleżanki :)
 
 
widelce <3
 
 
plecionka
 
 
 
cudowne białe japonki ręcznie zrobione
 
 
...
 
 
...<3
 
 
 

Ponieważ znalazłam mnóstwo świetnych inspiracji, podzielę notkę na dwie części. Kolejna jutro! :) (ustawię automatyczną publikację na 12:00, zobaczymy, czy się opublikuje :P)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post zapraszam do mnie!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/young-and-beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny desing :)
    Fajne pomysły na tych zdjęciach. :)
    A może obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ;))
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne!! Pozdrawiam Dalia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły i przy okazji można sobie zając takim czymś wolny czas, inspirujące i ciekawe ! ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o lal, swietne inspirajce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna notka :)
    Obserwujemy?

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy