Strony

18 sie 2013

{26} Hot dog

Hejka ;) Wiem, że trochę zaniedbałam bloga, bo przez cały sierpień nie było żadnej notki, ale już postaram się to wszystko nadrobić :D Przyszła do mnie paczka z Premo i powiem szczerze, że jestem zawiedziona tą modeliną. Dostałam trzy kostki i otworzyłam i wypróbowywałam na razie jedną. Klei się toto do palców, cokolwiek chcę ulepić, to dosłownie topi się w mojej dłoni. Myślałam, że to profesjonalna masa i nie będzie takich problemów jakie miałam ze zwykłą modeliną czy Astrą, ale bardzo się zawiodłam. Może dostałam jakąś przeterminowaną modelinę czy coś? A wy macie Premo? Jak tak to jak się sprawuje?
W dzisiejszej noci pokazuję mojego hot doga z keczupem. Już go nie mam, bo tak bardzo spodobał się mojej siostrze ciotecznej, że postanowiła wziąć go sobie do domu i potraktować jako jedzonko dla lalek :P



16 komentarzy:

  1. Zaczepisty jak wszystkie twoje prace :) Obserwuję i zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://lailaraa.blogspot.com/2013/08/liebster-blog-award.html - zostałaś nominowana! ^^

    OdpowiedzUsuń

  3. Fajny blog, fajny post, fajne zdjęcia

    mój blog : mysiakyzia.blogspot.com/
    Obserwuję i licze na rewanż :) <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie zrobiłaś *.*
    obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie *.* http://diaryofanni.blogspot.com/ + czy mogłabyś kliknąć na baner sklepu vintageshop.pl po prawej stronie mojego bloga ? byłabym ci bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne. ♥
    Obserwujemy.
    http://my-life-your-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mam teraz ochotę na hot-doga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. extra...wygladaja smakowicie....
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny,aż przyszedł mi smak ;)
    Aż zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy