Strony

9 maj 2013

Patyczki Fimo

Hejka! Dzięki za wasze porady w sprawie modeliny Astry. Jestem megaszczęśliwa z dwóch powodów: jutro wybieram się po modelinę oraz Modeliner ma już pięciu obserwatorów! Nawet nie wiecie ile sprawiają mi radości wasze komentarze. Nawiązałam już współpracę bannerkową z Rebellious Handmade (przy okazji zapraszam na jej bloga!). Jeśli również chcesz nawiązać ze mną współpracę - pisz!

Potrzebuję od was - modeliniarek kolejnych porad! Co to są te patyczki Fimo? Co się z nimi robi? Do czego służą? Gdzie można je kupić? Za ile? A można je samemu zrobić? Proszę, pomóżcie!





ps zadawajcie pytania w zakładce u góry, wklejajcie banner, obserwujcie!

9 komentarzy:

  1. Patyczki fimo jest zrobiony z modeliny. Można go kupić (np. w http://sklepik-dla-was.home.pl/) lub samemu zrobić. Potem kroi się go na plasterki i używa do ozdabiania paznokci, babeczek i innych wyrobów z modeliny. Można kupić też już pokrojone plasterki ;) Jeden patyczek (5 cm) kosztuje ok. 2,50 zł, jeden plasterek - 0,10 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeeej! dzięki Ci bardzo! ;D szkoda, że te patyczki są takie drogie ;( A można je kupić w jakims sklepie stacjonarnym?

      Usuń
    2. Nie, raczej nie. Przynajmniej ja nigdzie nie spotkałam, ale można samemu zrobić ;) Robiłam kiedyś pomarańczę i wyszła całkiem nieźle :D

      Usuń
  2. nie są takie drogie. ;D Na stronie artais.pl (http://www.artais.pl/modelina) dwa patyczki po 5 cm za 1.09 zł. Niestety na "koraliki" to dla mnie nie wygląda :( średnica jest bardo mała, patyczki jak na "modelinę" są dość twarde. Na innych stronach morzna kupić mixy które wychodzą taniej. Mam pytane,Czy morzna je normanie gotować z modeliną? Nie odpadną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tę stronkę, już mam od koleżanki pare plasterków Fimo. Wydaje mi się, że nie powinny odpadać, jeżeli dobrze się je ,,wciśnie'' w modelinę :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź =3 Życzę udanych i niezapomnianych wakacji!

      Usuń
  3. kreatywnystragan.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tam jest tanio i wybór wielki

      Usuń

Obserwatorzy