Strony

4 maj 2013

Modelina Astra

Hejka ;) Bardzo się cieszę, bo mamy nową obserwatorkę! Dało mi to dzisiaj strasznie  dużo radości! Dziękuję!  Jak widzicie na blogu jest nowy nagłówek (a raczej JEST nagłówek, bo wcześniej w ogóle nie było). Jest również banner, który można wklejać, a ja wkleję Wasz ;3

Ostatnio zastanawiałam się czy by tu nie kupić modeliny Astry.




,,Modelina Astra jest wysokiej jakości termoutwardzalnym tworzywem plastycznym. Doskonale nadaje się do tworzenia modeli oraz makiet. Z modeliny można także wyrabiać drobną galanterię: klipsy, broszki, breloczki. Modele można wykonywać ręcznie lub przez wyciskanie wzorów w formach. Twarda modelina mięknie pod wpływem ciepła dłoni. Modele należy utwardzać przez wygrzewanie w piekarniku w temperaturze 100-140C w ciągu 10-15 minut. Gotowe modele posmarowane olejem roślinnym nabierają żywszych barw. ''

A Wy polecacie tę modelinę?



PS:
  • zadawajcie pytania w zakładce u góry!
  • wklejajcie banner!
  • obserwujcie!

PS2: i jeszcze zapraszam na candy!

6 komentarzy:

  1. ja polecam ;) sama z niej najczęściej korzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Niestety nie pomogę z modeliną. Nigdy jeszcze nie robiłam nic z modeliny i nawet nie wiem jak to się robi :) Nie mam też zdolności do form przestrzennych... Ale może kiedyś się skuszę. Trudne to jest? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, żeby lepienie z modeliny było trudne ;) Z podziwem natomiast patrzę na osoby, które robią takie śliczne kartki :)

      Usuń
  3. ja uywam taniej modeliny, nigdy nie lepiłam z astry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam jej kiedyś jak jeszcze wykonywałam takie rzeczy z modeliny.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest straszna najgorsza modelina NIE CIERPIE JEJ !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy